Feedback

Hej på er! Jag är i valet och kvalet just nu.. Jag har fått tillbaka feedback på en skrivuppgift i engelskan via mail men jag törs inte läsa det, men samtidigt vill jag ju veta vad han tyckte om den. Problemet är att jag blir typ jättenervös bara jag tänker på det, så jag väntar nog tills på måndag med det.
 
En annan sak som har hänt är att jag har bestämt mig för att välja bort matte E. Det känns bara onödigt att lägga energi på det när det med 99,99999% sannolikhet är något som jag aldrig kommer att behöva. Dessutom så kanske jag får välja bort fysik B, bara rektor Knas godkänner det. Jag vet att jag går NV, men fysik är verkligen inte min grej. Jag hade nog stora problem att få godkänt i fysik A så det känns som om risken för IG i B-kursen är rätt överhängande då.. Om allt går igenom så kommer jag ändå ha 50 poäng överskott så det är inte direkt något problem på det sättet, snarare en fördel efterom att jag då kan koncentrera mig på de andra ämnena som jag är betydligt bättre i. Detta känns bra!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick också respons.. Typ 2 sidor :/

Svar: Jaa, det var att det var så mycket som han hade skrivit som fick mig att inte vilja läsa.. :/
Frida

2012-10-14 @ 10:34:04
URL: http://hannypandy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah :P men det var mycket bra kritik, inte som Maries som bara hatade på en texter. Han sa faktiskt bra saker! :)

Svar: Okej, vad bra! :) Jaa det hoppas jag också! :D Jag kommer då, kommer du? :D
Frida

2012-10-14 @ 21:19:48
URL: http://hannypandy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Förresten hoppas vi syns imorgon! :D

2012-10-14 @ 21:20:04
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0