Classical study music

Nu är jag äntligen hemma! Eller jag kom hem för lite drygt en timme sedan, men ändå. På idrotten idag så skulle vi tydligen ha simning, men det hade inte jag någon aning om eftersom att jag var sjuk förra måndagen, så då fick jag i stället göra bort orienteringen som jag missade när jag var sjuk för några veckor sedan och så ska jag simma på en extratid nu på torsdag. Det blir nog bra, det känns i alla fall skönt att ha gjort bort orienteringen. Aldrig mera orientering, jag kan knappt förstå det! Happy happy happy!
 
Nu ligger jag i alla fall i sängen under täcket och håller på att frysa ihjäl. Huvva! Biologi- och engelskaplugg är det som står på agendan ikväll. Engelskan är riktigt rolig, men inte biologin. Jag kan typ ingenting och har prov imorgon. Jag vet ju vad jag borde prioritera då, men det kändes enormt motigt. Men det är väl bara att slå igång lite klassisk musik och börja. Det går så mycket bättre att plugga om jag lyssnar på klassisk musik, och så känner jag mig så lugn och rofylld. Bara fördelar helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0