Anything could happen

God dag! Jag har relativt nyligt kommit hem från skolan, och sitter nu och tar det så lugnt jag bara kan i våra nya fåtöljer. Det är sådana som man kan gunga i och så har dem värsta bekväma fotstöden man kan fälla upp, och desutom så kan man vicka bak ryggstödet en del. Det är lite svårt att förklara men dem är hur som helst otroligt bekväma att sitta i.
 
Föresten så har jag simmat idag. 40 längder känns när man inte har simmat sedan 9:an (förutom på sommrarna och när vi var i Sydamerika då, men det räknas inte riktigt för då plaskar man ju egentligen bara runt för att ha roligt..) Jag skulle vilja simma någon gång i veckan, för det är så härligt och roligt, men eftersom vi inte har någon bassäng här i byn så går inte det. Eller vi har ju en, problemet är bara att den inte har vatten i sig. För enligt den här himla kommunen så ska ju tydligen allt bara finnas i Jokkmokk och ingenting i byarna utanför.
 
Nu är det fikatime!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0