World Cup

Shit vad jag längtar till helgen! Då händer det som jag har gått och väntat på sedan i mars, då startar äntligen världscupen i längdskidor igen, och i Gällivare dessutom. Självklart så kommer jag vara där och det kommer bli så awesome!
 
Jag ser mest fram emot herrloppen eftersom jag vill se Petter Northug åka i egen hög person. Jag tycker att han är så himla cool och inte alls så dryg som många verkar tycka. Han är en smart skidåkare och någon som skidsporten verkligen behöver för att dra uppmärksamhet.
 
Åh, jag är verkligen exalterad inför helgen, det kommer bli så himla roligt! Iiiiiiihhh!!
 
Sist det var VC-premiär i Gällivare, 2010, såg prispallen ut såhär. Man kan ju hoppas på något liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0