Veckans...

..sporthändelse: Haha, det är snart ingen idé att jag skriver det här längre, men i alla fall.. Just för tillfället är det mellan två säsonger för mig, friidrotten har slutat och längdskidorna har inte börjat än. Men snart så!
 
..film/tv-serie: X-Factor UK. Jag älskar att se det, enligt mig är den mycket bättre än den svenska versionen. Kolla bara på klippet här under där James Arthur, en av deltagarna, gör Sexy And I Know It så sjukt bra!
 
"Sexy And I Know It"- James Arthur.
 
..låt: Little Things med One Direction. Ja, jag vet att jag har  lagt upp låten två gånger i de senaste sex inläggen (och nämnt själva bandet i 5/6..), så jag tänkte att ni hittar den nog utan att jag lägger upp den en gång till.
 
..sämsta: Det har inte varit så mycket dåligt men den här veckan om jag ska vara ärlig. Det har ju varit lov och allt, vad kan gå fel då liksom?
 
..bästa: Veckans bästa, eller det bästa som hänt på väldigt länge är ju att jag lyckades få biljetter till One Directions konsert i Stockholm den 8 maj nästa år. Lycklig är bara förnamnet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0