I'm sorry!

Jag ber tusen gånger om ursäkt för min dåliga uppdatering! Jag tänker inte gå in så djupt på vad som har skett sedan sist, men jag kan väl sammanfatta allt lite kort.
 
Jag har varit på magnetröntgen och till läkaren i Umeå med min handled och fick veta att de såg något i handleden (de sa vad det var men jag kommer inte riktigt ihåg..) De ville i alla fall att jag skulle ta nya reumatikertester och om inte de visar något så lät det som om de kommer gå in och kika i leden.
 
Jag har varit till Pajala och Finland med ett gäng härliga människor, och kul hade vi!
 
Jag har äntligen köpt mig en ny telefon eftersom min gamla gav upp för en tid sedan.. Det blev en iPhone 5 och jag är jättenöjd!
 
Nu ska uppdateringen bli normal igen, nu kan jag ju till och med blogga från mobilen, så nu finns det absolut inga ursäkter längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0