Breaking Dawn pt.2

Jag vet att jag är helt värdelös på det här med bloggning just nu, men det har bara blivit så.. Men sist jag skrev så sa jag ju att jag skulle berätta vad jag hade gjort den natten. Även fast det var ett tag sedan så kanske det är någon som är nyfiken. Jag var i alla fall på världspremiären av Breaking Dawn pt. 2. Jag har aldrig varit ett hardcore Twilight-fan, men jag tycker filmerna är bra, och den senaste är inget undantag.
 
Filmen började kl 00.05 och var slut strax innan 02.00, kanske inte det optimala när man har skola dagen efter, men YOLO liksom. ;)
 
Nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och blogga oftare, jag tycker ju att det är jättekul, men jag antar att man får sina svackor ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0