Träningsprogram

God dag! :)

Idag vaknade jag tidigt och det var faktiskt riktigt skönt. Låg och drog mig i sängen läääänge. :p Härlig start på dagen!

Just nu håller jag på att göra mitt träningsprogram som vi skulle göra på idrotten. Jag är alldeles strax klar, och det ska bli så roligt att börja följa det! :D Jag kan avslöja att det blir en del boxning. Och mycket konditionsträning kommer det att bli, för den MÅSTE bli bättre.

Btw så snöar det/har snöat idag! :o I maj?! Nog för att vintern är min favoritårstid, men nu längtar till och med jag till sommaren...


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-05-05 @ 16:23:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Håller med dig, det ska bli super nice att få börja träna efter det schema man gjort!

Synd bara att jag inte har möjligheten att köra boxning hemma;/ Får skaffa mig en säck!

2012-05-05 @ 22:59:41
URL: http://vestberg.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0