Snart...

..har jag gjort bort allt plugg! :D När den här veckan är över så är ett kursprov i fysik och en kunskapskontroll i historia förhoppningsvis det enda jag har kvar att göra.

Idag har jag haft en körlektion. Vi övade på att parkera, och det gick faktiskt riktigt bra. :) Jag blir alltid lite nervös inför en körlektion, även om det inte kommer i närheten av hur det var första gången jag körde med Ninas. Då var jag ju värsta nervvraket! :p Annars har det varit en rätt lugn dag. Åkte upp till Jokkmokk med 7-bussen för att ha körlektionen klockan 08.50. Sedan började jag inte för ens 12.10, med psykologiprov om kriser och stress. Och sedan var det lite fysik som stod på schemat innan jag kunde åka hem för dagen.

                          Kolla vilken "kulig" bild jag tog häromdan. :p

Nu måste jag ta och ringa till Carro innan jag glömmer ihåg det. ;) Och sedan ska jag och pappa ut och ö-köra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0