Rutiner

Alltså, jag har tänkt på en sak.. Ni vet när man slår igång datorn? Jag följer som en rutin över de saker jag kollar först. Beteendet är nästan så att det kan gå under ordet maniskt. Först startsidan, som är Sportbladet. Där kollar jag igenom rubirkerna, och det mest intressanta. Sedan är det Facebook, och sedan mailen. Och det spelar ingen som helst roll att jag för två minuter sedan loggade ut från FB och slog av datorn. Behöver jag den igen strax efter så gör jag exakt likadant, även fast det omöjligen kan ha hänt mycket sedan sist. Lite mysko att man gör så.. :p

Idag har jag föresten mycket att stå i. Jag måste skriva en engelskauppgift, sjukt bra dessutom så att jag fixar mitt MVG. :) Sedan måste jag plugga till ett psykologiprov jag ska göra imorgon och så skriva klart instuderingsfrågorna till psykologin, och dessutom plugga svenska. Men mitt i allt det här så ser jag ljuset i tunneln, snart är det över för det här läsåret! :D

Just ja! Jag ska ju ut och cykla i finvädret med Carro också! :D


Jag & Carro. Haha, fråga inte... ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg du har! Kram

2012-05-29 @ 19:58:57
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0