Nostalgi ♥

Kommer ni ihåg High School Musical? Världens bästa filmer? ;) Nej, men det är dem väl inte, men för några år sedan så var jag helt HSM-frälst, och ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att om man någon gång varit det, att man kommer helt ur det. I alla fall inte jag. :p


När jag hade köpt den första filmen så såg jag den minst en gång varje dag i två veckor, om inte mer. Galet, jag vet! Jag och Carro lärde oss dansen till We´re All In This Together. Jag äger alla tre filmer + soundtrack och extramaterial. Jag började till och med göra en enorm tavla bara med HSM-bilder, den blev dock aldrig färdig och har således aldrig fått se dagens ljus. Och det kanske är lika bra. ;) Det låter helt sjukt, men jag överdriver inte ens lite..

Jag har inte sett någon av filmerna på säkert ett år, minst, men ikväll fick jag hips vips ett enormt sug efter HSM. Tyvärr hade jag inte tid att se någon av filmerna, så då har jag suttit och kollat lite klipp på youtube. Lite nostalgisk blir man ju allt. :) ♥


Titta och njut. ;) Nostalgi på hög nivå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0