Idrott

Dagen har varit rätt härlig faktiskt, trots nationella i engelska B. :) Provet hade vi direkt på morgonen, och sedan hade vi idrott, där vi återigen spelade innebandy...

Alltså jag har egentligen ingenting emot innebandy, det är faktiskt ganska roligt att spela, om man nu hade spelat med de som är ungefär lika dålig som en själv. Alla är ju så bra! Saken är den att det känns helt onaturligt för mig att springa runt med en klubba i handen och slå på en ihålig boll. Jag har ingen aning om hur jag ska få bollen att göra som jag vill, och lyckas jag mot förmodan göra något hyfsat bra, ja då är det med största sannolikhet en ren lyckträff. :p Men inte hänga läpp för det, man får göra sitt bästa i alla fall! :)
                                    
Vi fick också i uppgift att till nästa vecka ha utformat ett individuellt träningsprogram till oss själva som ska få oss att bli starkare, smidigare och få bättre kondition. Jag tycker att det verkar som en jätterolig uppgift. En av de roligare saker man har gjort i skolan på länge. :)

Idag börjar hockey-VM! Någon annan som ska se Sverige-Norge ikväll? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0