Glasögon

Innan jag tog bussen hem idag så hade jag en tid för synundersökning. Jag har ju haft glasögon tidigare, men på något sätt har jag lyckats med att krascha det ena paret, och det andra tappade jag bort.. :p Då hade jag de bara till att läsa och sitta vid datorn och liknande, och det visade sig att det ska jag ha nu också.

Jag var säker på att jag skulle behöva glasögon eftersom jag känt att det är väldigt ansträngande för ögonen att läsa bara en liten, liten text. Jag sitter och kisar massor hela tiden. Så därför så beställde jag för några dagar sedan hem bågar för att prova ut. Idag hade de kommit och nu har jag hittat paret jag vill ha. De är verkligen jättefina! Pappa och Petter däremot tyckte att de var jättefula och att jag såg ut som farmor i dem, men då vill jag ju bara ha de ännu mer, bara på pin kiv liksom. ;D Hoppas det inte tar allt för länge innan jag får dem nu bara, då får ni se dem! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0