"Glaglögla"

Haha, jag började just att tänka på när Petter var mindre och inte kunde säga vissa ord rätt. Han sa till exempel "flaggla" om flagga, och tablettask kallade han någonting som ingen ens kan komma i närheten av att uttala. :p Det som fick mig att börja tänka på detta var mina nya glasögon som låg hemma på köksbordet nu när jag kom hem från skolan. Glasögon kallade han nämligen "glaglögla". Haha, lite söt var han ju ändå.. ;)


Mina nya glasögon! :D Mamma tycker jag ser ut som nån Mumlan, men jag måste faktiskt säga att de ser bättre ut irl. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom ser ju faktisk riktigt coola ut :D

2012-05-16 @ 16:44:53
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0