Det är inte lätt när det är svårt

Jag sitter och kollar på lite olika telefoner för tillfället. Har nämligen tänkt köpa en ny, men vet inte riktigt vad jag vill har för en.. Mina två senaste har varit Nokia, och de har funkat bra, men jag funderar på om man kanske skulle gå lite wild and crazy och testa någon ny. ;) De jag än så länge har kikat på är Nokia Lumia 900, Sony Xperia P och Iphone 4S, men jag vet inte... Det är svårt detta! :)


Någon som har något annat förslag? Eller kanske någon av de nämnda som ni rekomenderar? I need help! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag skulle inte ta Arc, för att den har en massa exemplar som ekar (hittade det när jag sökte eko på min htc) Iphone eller Samsung s2 skulle jag säga! Jag har ju s2 och den funkar skitbra! Har tappat den i backen ett antal gånger och jag har inte en ända repa eller spricka på skärmen!:)

2012-05-24 @ 21:33:32
URL: http://vestberg.spotlife.se/
Postat av: Tjohalia

Samaung galaxy S2! ;) eller S3! :D

2012-05-27 @ 20:12:16
Postat av: Mathilda/minlillabloggg.blogg.se

Iphone är typ bäst, men den är dyrast... men alla mobiler är typ bra

2012-05-27 @ 22:54:51
URL: http://minlillabloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0