Veckans...

..sporthändelse: Det måste ju vara skidskytte-VM som pågår i Tyska Ruhpolding. I fredags tog Carl-Johan Bergman brons i sprinten och idag blev det ytterligare ett snäpp bättre när han tog silvret i jaktstarten. De andra svenskarna har åkt bra de också men det har inte riktigt räckt ända fram till medaljerna. Helena Ekholm till exempel blev fyra i sprinten och femma i jaktstarten.

..film/tv-serie: The Proposal. Hahah, den är så kul! :D

..låt: Euphoria med Loreen. ♥


                                            "Euphoria"- Loreen.

..sämsta: Hur trött jag är just nu, och veta att jag måste kliva upp vid 06.30 för att jobba. Inte kul.

..bästa: Att vi fick sportlov i fredags! :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! :D du skulle sett mitt tält smile varje gång jag såg den^^

2012-03-06 @ 10:09:50
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0