Veckans...

..sporthändelse: André Mhyrers vinst i slalomcupen var stort att se! Men Anja Pärson som avslutade en helt fantastisk karriär i torsdags rörde mig till tårar. Jag såg det ju inte då eftersom jag befann mig uppe i fjällen, men jag har sett det i efterhand, och läst om det, och jag blir lika rörd varje gång. En stor profil för sporten som lägger skidorna på hyllan.

                                                 Den sista sälen.
                                                      Bildkälla.

..film/tv-serie: Love and other drugs. Se den! :)

..låt: Drive By med Train. Skön låt liksom. ;)


                                                  "Drive By"- Train.

..sämsta: Mina skavsår! De plågar mig! :(

..bästa: Fjällturen. Även fast det fanns stunder när man verkligen funderade vad man egentligen höll på med, så var det riktigt roligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0