Otaggad

Just nu känner jag mig ungefär så otaggad som man kan bli inför fjällturen. Jag ser verkligen inte fram emot det... Jag har hållt på att packa hela eftermiddagen och ingenting har gått som jag velat.

                                    Ungefär såhär känner jag mig. :'(

Dessutom har jag haft en sjuhelvetes värk i min handled. Nu är det liiiite bättre eftersom jag har tagit en ipren. Vad som är än värre är att jag har en känsla att jag kommer få stå ut med den här värken under hela veckan, på grund av att jag kommer behöva använda mig av min handled en hel del. Jag får väl försöka knapra värktabletter som en annan tok, även fast jag verkligen inte tycker om att behöva stoppa i mig sådant... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0