Lugna puckar :)

Hej pa er alla! :)

Som ni vet sa befinner jag mig i Uruguay sa det ar ju darfor jag inte uppdaterar har speciellt aktivt. ;)

Vi gor sjukt mycket under dagarna, och ibland aven natterna... :p Som i natten som var, da var vi ut och dansade. Har borjar man vi 02.00, sa jag gick val och la mig vid 06.30-07.00 imorse. :p Med andra ord har den har dagen varit valdigt lugn. Jag vaknade runt 12.00 och tog en dusch och kakade. Sen satt vi ute vid poolen och lyssnade pa musik ett tag innan vi tog bussen till ett shoppingcenter eftersom jag skulle kopa vykort. Det visade sig att inte en enda butik salde vykort... Vi akte hem igen och da kom Felipe, en van till Paula forbi. De skulle typ avsluta nagot skoljobb nu innan alla aker bort over lovet. Medans de gjorde det sa skrev jag i loggboken om vara dagar har. Senare kom ocksa Sofia hit, Maridjas vard. Maridja sov fortfarande sa hon foljde inte med... :p

Vi har fikat, pratat och spelat Mariokart tills nu. :D Pa nan timme ar det dags for middag, och jag kanner redan nu att det doftar gott fran koket.

Imorgon aker vi till Punta del Este i nagra dagar. Det ar typ en semesterort dar manga av vardfamiljerna har hus. :) Det ska bli harligt att ta det lugnt nagra dagar.

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, vad roligt det lät!:D Iallafall det där med dansandet!

Haha, har massor att berätta för er!<3

Saknar er<3

Puss puss!

2012-04-01 @ 11:36:41
URL: http://demas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0