Busy

Gomorron! ♥

Sitter just nu i min mysiga morgonrock och käkar frukost. :) På ett tag ska jag börja packa eftersom att vi åker ner till Sundsvall imorgon bitti. Bilen går typ 06.00, så jag hinner inte packa då, och inte ikväll heller... Men jag har en hel del andra saker jag måste hinna med idag också.

                                   Här sitter jag och har det bra.. ;)

Bland annat måste jag upp till Jokkmokk. Jag har några viktiga ärenden där, typ banken, handla med Hanna inför fjällturen och så till läkaren med min handled än en gång... Så vi får väl se hur det går med det. :)

Nu måste jag verkligen skynda mig att börja packa! Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Jätte fin blogg!

Haft en bra tisdag?

Kika gärna in på min lilla vardagsblogg och släng gärna in en kommentar eller två!

skulle vara roligt om du ville följas via bloglovin!

säg bara till isf.

(förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer)

Kram! :)

2012-03-06 @ 16:24:30
URL: http://ansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0