Bra Frida...

Jag sitter här och försöker skriva en uppsats om en bok som jag inte ens läst... Fast jag vet att jag har hört den, i typ 4:an eller 5:an. :p Det går väl rätt hyfsat i alla fall, fast det känns aningen småknivigt att få klart den till imorgon (Tidsoptimist? Självklart, ända ut i fingerspetsarna!). Den ska nämligen vara på 3-4 sidor, och för tillfället har jag skrivit 4 rader. ;o Men det ska nog ordna sig. :)

Sen måste jag bara få klaga lite också! Jag har sådana skavsår på mina hälar att jag knappt kan få på mig ett par skor, och lyckas jag med det så går jag enligt pappa som Zeb Macahan... Och värken ska vi knappt tala om. Att stå eller gå går bara i några minuter, sedan måste jag lägga upp fötterna för att smärtan i hela foten, men framför allt hälen, blir näst intill outhärdlig. :'(

                                Tydligen är det här Zeb Macahan. :p

Men nu är det väl bäst att fortsätta med uppsatsen, eller vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker synd om dig :( hoppas de blir bättre tills på fredag! :) <3

2012-03-18 @ 22:24:11
URL: http://hannypandy.blogg.se/
Postat av: Karro

Friiidaa!! Säg inte att du inte vet vem Zeb är! Serien om familjen Macahan är ju en sån där som det är lag på att se! :D

2012-03-21 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0