Äntligen!

Nu fungerar äntligen det nya nätverket på skolan. Det var då inte en dag för tidigt...

Idag har jag fullt upp, minst sagt. I morse så gjorde jag en kunskapskontroll i historia, som jag klarade! Och nu innan lunchen gjorde jag en till kunskapskontroll, fast i svenska. Som jag också klarade. :D Senare idag ska jag dessutom göra ett matteprov... Till råga på allt så kan jag inte åka hem med bussen idag eftersom att vi ska ha möte här i Jokkmokk inför Uruguayresan klockan 19.00 ikväll, och om jag skulle ta bussen skulle jag bara hinna hem och vända. Så då ska jag och Hanna gå och äta på thai! :D

Nu längtar jag verkligen till lovet! Men inte kommer jag ju att kunna ta det lungt då heller. Jag har nämligen hur mycket uppgifter som helst att göra innan vi åker. :/


Så här kommer jag se ut under mitt lov... ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0