Ajjjjjjjj!!

Nu får jag definitivt straffet för att jag var så dum och gick/haltade i flera timmar på stan med mina onda, söndetrasade fötter, eller mer hälar, men just för tillfället gör hela fötterna ont. Asså jag skämtar inte när jag säger att det inte går att stå på min högra fot i mer än 5 sekunder innan det blir outhärdligt. Då måste jag sätta mig ner och lägga upp dem i samma höjd som resten av kroppen för att det ska avta lite. Och hela tiden dunkar det i mina stackars fossingar, det känns som att pulsen sitter i fötterna. :p

Och en tanke som just slog mig: "Herregud, hur ska det då gå på skolan imorgon?!" :o Jag känner redan smärtorna...

Här hade jag tänkt ha en bild på mina skavsår, men jag tänkte om och tror bestämt att jag besparar er den otrevliga åsynen. Vänligt va? ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Omtänksamt av dig! ;) men jag tycker verkligen synd om dig, det såg verkligen hemskt oskönt ut.. :/

2012-03-20 @ 05:44:58
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0