Virus

Godmorgon. :)

Jag har faktiskt varit vaken i någon timma, men jag ligger fortfarande i sängen. Det är så härligt att inte behöva stressa upp direkt man vaknar, speciellt när man är förkyld och inte lyckades somna förens halv tre pågrund av nån jobbig hosta. Även fast jag har legat här har jag också hunnit med en del, till exempel rensat min dator på virus..

Igår kväll så kom det upp massa rutor om virus och så, men inte från det antivirus-program som jag har, så jag fick typ panik och stängde av datorn. Jag blev rädd att det skulle bli som sist det blev så, nämligen att ALLT på hela datorn försvann. Imorse så tordes jag knappt starta datorn, men när jag till slut gjorde det så kom samma fönster upp igen. Jag är ju inte speciellt teknisk, men jag lyckades i alla fall söka igenom datorn på virus och den hittade två som jag sedan tog bort, så nu är allt frid och fröjd. Jag är så stolt att jag lyckades! Wiiiie! :D


Som sagt, godmorgon. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0