Veckans...

..sporthändelse: Jaa, jag har inte sett på så mycket annan sport än fotbolls-EM även denna vecka.. Men imorgon börjar Wimbledon! :D
 
..film/tv-serie: Little People Big World. Det går på TLC och handlar om en familj där föräldrarna och ett av barnen är kortvuxna, alltså typ runt 120 cm. De tre andra barnen är normallånga. Dessutom är Zach, den kortvuxna sonen och Jeremy, en av de normallånga barnen, tvillingar. Jag har sett serien i flera år, men kan inte få nog, det är en helt underbar realityserie. :)
 
 
..låt: One Thing med One Direction. (Den akustiska versionen). Jaa, jag kanske just nu bara lägger upp deras låtar, men det får ni stå ut med, de är ju så sjukt bra! Alla är ju helt adorable. :D
 
"One Thing"- One Direction.
 
..sämsta: Min jobbiga förkylning. :(
 
..bästa: Midsommar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0