Trött

God kväll! :)
 
Vad gör ni? Jag sitter i alla fall och tittar på fotboll, EM-semifinal mellan Spanien och Portugal. Jag är lite småtrött, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ändå vara uppe till alldeles för sent. Som tur är så är jag åtminstone ledig imorgon. Igår och idag har jag gått inlärning på Bjärka, vilket har varit rätt spännande, även om jag inte kan se det som något just jag skulle jobba med när jag väl ska börja arbeta "på riktigt". :)
 
Ikväll har jag föresten varit till Daniela på middag eftersom hon åker hem till Österrike på fredag. Riktigt trevligt var det! :D Vet ni en sak, på tal om ingenting? Polaroidkameran som jag skrev om i förra veckan finns nu i lager, så jag ska ta och beställa den! Tänk vad roligt jag kommer ha. :D
 
 
Här ovanför har ni en bild på min nya ring som kom igår. Den ska alltså föreställa en sjöstjärna. ;) Jag gillar den riktigt mycket. Över huvud taget så är jag ju en sucker för stooora ringar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag sitter på jobbet.. och har super kul :/ smsa om/när du har tid :D

2012-06-28 @ 09:14:11
URL: http://hannypandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0