Sjuk

Härligt att man gått och blivit sjuk.. :/ I flera dagar har det varit konstigt i halsen, men inte gjort ont eller nåt. Men igår kväll så kittlade det i halsen hela tiden och jag hostade massor, och nu på morgonen är det än värre. Nu har jag ont i halsen, värsta tjocka hostan, låter som en liten pojke i målbrottet och fryser även fast jag ligger i sängen med morgonrock och ett tjockt täcke över mig. :( Just typiskt att man ska bli sjuk när man har lov! (Ursäkta att jag klagar, men jag mår faktiskt inte bra, och tycker mig ha rätt till det då! ;))


Aja, inte mycket att göra åt. Idag ska jag kurera mig så mycket jag kan och städa lite tror jag. Sedan lät det som om jag måste skjutsa upp pappa och nån fler till Jokkmokk på nån middag eller vad det nu var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0