Nyvaken

Hej på er! :)

De senaste dagarna har det inte blivit mycket uppdatering, men det får ni leva med. ;)

Igår for jag upp till skolan för att ha fysik och göra mitt sista nationella i spanskan. Sedan åkte jag hem med 10-bussen och for till Luleå med Carro. Vi shoppade, åt på Dagoberts och mumsade glass. Jag hittade faktiskt mycket av det jag tänkt köpa, bland annat ett par byxor, mascara, hairdonut, massa produkter från The Body Shop, m.m. En lyckad dag! :D


Nu är det faktiskt inte så länge sedan jag vaknade, men jag behövde verkligen sömnen eftersom jag bara sov 2,5 timmar natten till igår. Jag var nämligen tvungen att skriva klart svar till massa instuderingsfrågor i psykologin, vilket jag var färdig med klockan 03.10. Perfekt! :/ Nu hade jag tänkt göra mig färdig och sedan fara ut och ö-köra och plugga fysik och körkortsteori. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste använda din hairdonut snart! :D

2012-06-02 @ 20:35:10
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0