Nationaldag!

Glad nationaldag, eller hur man nu säger... :p Jag känner mig väl inte sådär jättepepp på att fira den något nämnvärt, men det är ju kul att man får vara ledig i alla fall. ;) Jag går fortfarande omkring i min morgonrock faktiskt. Helt otroligt egentligen eftersom att mamma alltid brukar väcka mig vid 9-10 även fast jag är ledig, men inatt har hon jobbat natt så hon har sovit, vilket ju då betyder att jag också fått sova! :D

Nu har jag just klivit ur duschen och ska ta och fixa mig så jag inte springer omkring såhär hela dagen. :) Sedan blir det nog att tvinga med någon att ö-köra med mig och så självklart titta på tennis! Dessutom så funderar jag på om jag ska be mamma klippa mig... Bara toppa då alltså, och fixa min så kallade "lugg". Vad tror ni om den idén? :)


Såhär ser den alltså ut, min "lugg"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0