Kåskats

Idag har jag och resten av familjen varit i Kåskats. Vi var en massa folk, minst 20 pers, som grillade, åt hur mycket gott som helst, och spelade kubb. :) En riktigt trevlig dag! Vi grillade bland annat vildsvin, som var något nytt för mina smaklökar, men det var faktiskt riktigt gott. :D
 
En annan sak som vi åt var fruktsallad, med bland annat ananas i. Det fick mig att längta tillbaka till Brasilien.. Ananasen där var så sjukt god! Även om det är gott här hemma också så var det en heeeelt annan sak där. :)
 
Tyvärr förlorade mitt lag kubben, men senare ikväll efter att vi kom hem så har jag, mamma, pappa, lillebror och mommo spelat Geni (ett frågespel), vilket jag vann. Så det vägde ju upp en del av den tunga förlusten. ;)
 
Rio in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0