Heja Sverige!

Någon fler än jag som har tänkt se på Sverige-England ikväll? :D Gud vad spännande! Egentligen brukar jag inte se så mycket fotboll, men när Sverige spelar så måste man ju. :p Jag ska gå och hänga tvätt nu och sedan ska jag slå mig ner i soffan med en filt och ingefärste med honung i. Kanske att jag äter lite glass med kakao också.. Joo, jag tror det! :)

Jag lyckades föresten hitta ett sätt att slippa skjutsa pappa upp till Jokkmokk också, sa att jag inte orkade när jag är så förkyld, men om jag ska vara ärlig var det mest för att jag inte vill missa fotbollen. Vem ska annars berätta om allt spännande som hände och vilka som gjorde mål och hela faderuttan för pappa om inte jag gör det? ;)


Heja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0