Get out of my head

Jag som trodde att min förkylning hade gett med sig helt nu, men imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen igen. :( Jag kan ju inte ha ont i halsen när jag ska jobba som guide! Då lär jag ju till slut knappt kunna prata.. Jaja, jag knaprar halstabletter, dricker te med honung i och har till och med ätit glass, så då hoppas jag på att det ger med sig fort.
 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på en helt underbar låt med (surprise, surprise) One Direction. Tyvärr har jag ännu inte listat ut hur jag lägger upp ett klipp nu när blogg.se har gjort om, men så fort jag gjort det så lägger jag upp låten. :)
 
Idag har vi finfrämmande ända från Sundsvalls-trakten. :D Jag önskar bara att alla hade varit med, men så kommer det ju inte bli mer.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0