Friidrott

Just nu ligger jag och kollar på friidrotts-EM. Angelica Bengtsson håller för tillfället på att hoppa stavfinal. Jag älskar att titta på friidrott. Jag har följt massor med friidrottstävlingar på tv så länge jag kan minnas. Men den största upplevelsen var nog när jag fick fara och se EM i Göteborg live 2006. Det var magiskt att se prisutdelningen i sjukampen som Carolina Klüft vann. Jag får typ rysningar bara jag tänker på det.
 
Något som jag ska göra innan jag dör är att se ett sommar-OS på plats. Det hade varit så grymt häftigt! Fatta känslan att få se idrottshistoria skrivas, med egna ögon. Framför allt hade det varit coolt att få se friidrotten och tennisen. Friidrott är ju så bra eftersom det finns så många olika grenar, det blir aldrig långtråkigt att titta på. :)
 
Nu håller vi tummarna för Angelica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0