Disney ♥

För något år sedan så såg jag på Disney Channel varje dag, och även om jag inte gör det lika ofta längre så får jag, som den sanna Disneynörd jag är, återfall ibland. Idag är en sådan dag. Just nu sitter jag och nördar mig med nåt Hannah Montana-spel. :p Haha, jag vet! Men jag kan inte hjälpa det, och det vill jag föresten inte heller! :D

Jag ska väl tillägga att jag inte gillar de nyare tecknade serierna speciellt mycket. Jag tycker många av figurerna i sådana är lite läskiga. :p Antingen ska det vara otecknade serier som Hannah Montana, Zack & Cody's ljuva hotelliv, That's so Raven m.m, eller Disneyklassiker som Lejonkungen, Djungelboken, Lady & Lufsen m.m. Någon fler som älskar Disney? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0