Design

Jag håller på att fundera på en ny design hit till bloggen men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Om jag väl kommer på hur jag vill ha det så verkar det antingen så svårt att göra för mig som inte är så haj på sådant, eller så ångrar jag mig bara och tycker inte längre att det verkar så bra.. 
 
Det finns ett tema på blogg.se som är så himla fint, men det är ju förstås bara tillgängligt om man har pro. Jag har faktiskt till och med övervägt att skaffa det enbart för den designen asså, men nej det känns lite överdrivet bara för ett tema, även om det som sagt är väldigt snyggt. Jag får helt enkelt fortsätta fundera på detta. Har ni förslag är det bara hojta till! :)
 
Som vanligt roar jag mig med camen när jag har tråkigt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Joo det håller jag med om! Funderar på att beställa ett par fast i en annan färg.. ;P

2012-07-01 @ 09:18:18
URL: http://hannypandy.blogg.se
Postat av: Alda

Hej! Fin blogg. Och kul bild :D

Svar: Tack! :D
Frida

2012-07-01 @ 09:47:28
URL: http://aldassss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0