Veckans...

..sporthändelse: Friidrotts-EM, och då tänker jag framför allt på Moa Hjelmer och hennes EM-guld plus svenska rekord på 400 meter. Stort! :D
 
..film/tv-serie: Sex And The City. Måndag-Torsdag kl. 00.00 på TV3. Helt underbar, som vanligt! :D
 
..låt: Moments med One Direction. ♥ Det är den här låten som jag har försökt att lägga upp typ hela veckan, men bara misslyckats. Det gjorde jag nu också, men lova mig att ni söker upp den på tuben och lyssnar och njuter. Deal?
 
One Direction. ♥
 
..sämsta: Min uppdatering. :(
 
..bästa: Att jag har blivit fri från min förkylning! :D Nu kan jag äntligen börja träna. Jag hade planerat att börja träna mer regelbundet när sommarlovet började för att få in en slags rutin på det innan skolan börjar igen, eftersom jag har lätt att prioritera bort den om det blir mycket i skolan. Men nu jävlar! Nu har jag många veckor på mig. Jag läste någonstans (och jag ska väl säga att jag inte vet hur mycket sanning det ligger i det) att det tar 6 veckor att skapa en rutin, så som exempelvis träning. Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0