Vas happenin'?

Puh! Det är jobbigt att vara i farten.. I fredags klev jag upp klockan 04.00 (!!!) eftersom vi skulle ner till Umeå, och vara där klockan 11. Efter mycket väntande och en undersökning så slutade det i alla fall med att jag fick ta ett blodprov (i fingret.. Tydligen är jag svårstucken i armvecken. ;)). Jag var tvungen att göra det eftersom att de vill göra en magnetröntgen på handleden för att se mjukdelarna och inte bara ben, och då sprutar dem in kontrastvätska (för att se bättre, eller nåt.. :p), och blodprovet hade väl något att göra med hur mycket sådan vätska som behövs. Så på några veckor ska jag tillbaka till Umeå och göra magnetröntgen, och till läkaren för att höra vad hon säger om bilderna, sedan får vi väl se vad som händer. :)
 
 
Idag har jag jobbat för fullt. turen var 12-21, men det gick bara bra, jag fick ju åtminstone sovmorgon. Det får jag däremot inte imorgon, då jag börjar 07, men slutar i stället klockan 16. Sedan har jag sovmorgon till 12.30 i två dagar. Wiiihooo! :D
 
Imorgon (om ni har tur) så ska jag visa er vad jag inhandade i Umeå. Vi hann ju faktiskt med en sväng på stan också. Fort vare gjort så rullade pengarna iväg.. ;) Nej, det är ju en dag imorgon också. Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0