Snart sovmorgon!

Herregud säger jag då bara! Jag tror aldrig att jag har varit så slut i kropp och knopp samtidigt som jag har varit igår och idag. Det tar på att jobba från 07-18 med typ en riktig rast på ca. 30 minuter, men under den tiden måste jag ju hem, byta om, fräscha upp mig, äta (ibland) och också ta mig upp till fortet. Hittills har det inte varit så mycket folk och besökt fortet men vi fixar ju och donar med annat ändå, idag hade vi till exempel besök från miljöinspektionen, eller vad det nu heter. Det är minsann mycket de ska kolla så att det är OK. Men faktiskt så satt vi ute i nästan 2 timmar i det fina vädret, när det ändå inte kom nå folk. :) Så jag har ju inte sprungit omkring hela dagen.
 
Imorgon är sista dagen den här veckan på Bjärka, så torsdag och fredag kommer jag ha sovmorgon och börjar först 12.30 uppe vid fortet. Det ska bli sååå skönt! Nu måste jag plugga lite på guidemanualen innan jag lägger mig så att det blir riktigt bra och så att jag kan svara på eventuella frågot som dyker upp. Föresten tänkte jag bara säga att det nog kan bli glest mellan inläggen en tid framöver. Just so you know. :)
 
Jag längtar till fjälls!

Kommentarer
Postat av: Hanna

I will miss youuu! :(

2012-07-04 @ 09:26:40
URL: http://hannypandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0