Shopping

Nu kommer till sist bilderna på vad jag handlade i Umeå. Det blev ju som sagt en del shopping. Det började med att jag bara hade tänkt köpa ett par jeans, men efter att ha testat ett par som inte satt bra så blev jag less. Istället gick jag in i en bokhandel och tittade lite och köpte också en fjällkarta. När jag sedan gick ut från butiken så uppenbarade sig Löplabbet framför mina ögon. Det var som att det var meningen att jag skulle gå in där. ;) Dem hjälpte mig att prova ut ett par nya träningsskor som jag köpte. Ett par Asics GT-2170 blev det, rosa och skitsnygga! Rosa är inte riktigt min färg annars, men jag gillar dem riktigt mycket.
 
Sedan fortsatte jag och mamma in på Kicks där jag inhandlade två nagellack, bomullsrondeller, en glasfil och ansiktsscrub. Därefter blev det än mer shopping inne på Accent där jag köpte en Björn Borg-väska och en sjukt snygg ring. Dessutom tänkte jag visa min nya ryggsäck som jag köpte tidigare i veckan uppe i Jokkmokk. Jag är verkligen nöjd!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så snygga skorna var! :D

2012-08-12 @ 15:22:53
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0