OS ♥

Ojojoj, jag är lycklig som tusan nu asså! :D Nu har OS äntligen börjat! Inte officiellt i och för sig, eftersom det inte varit invigning, men damernas fotboll började idag. Just nu spelar Sverige mot Sydafrika, det står 4-1 till Sverige, så hittills känns ju detta väldigt bra. :)
 
Jag myser för mig själv med nachochips, apelsinjuice och OS-fotboll. :)
 
Jag kan inte riktigt förklara vad det är med mig och idrott i alla de former.. Det är till exempel inte ofta som jag blir riktigt emotionell och börjar gråta och sådär, men det ska jag erkänna att det har hänt många gånger när jag har sett någon idrottsman/kvinna göra en fantastisk prestation. Ofta får jag också rysningar och gåshud. Jag är lycklig när jag ser på idrott, jag kan sitta och le och skratta när någon utövare gör något bra, roligt, klantigt, coolt... :D Jag har nästan lite svårt att förklara det på ett bra sätt. Men ni fattar säkert att en sån som jag fullkomligt älskar när det är OS. Det spelar ju i princip ingen roll när du slår på tv:n, det är alltid något bra. SVT sänder till exempel 600 timmar OS bara i tv, och ytterligare 1200 timmar på webben. Awesome! :D
 
På tal om OS i tv så måste ni kolla på det här klippet:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0