Natti!

God natt, nu går jag och lägger mig. Jag skulle ha gjort det för ett bra tag sedan med tanke på att jag ska vara på jobbet kl. 07.00 imorgon, men bättre sent än aldrig liksom. ;) Fast det här är det tidigaste jag har lagt mig på länge så.. Imorgon (eller idag är det ju faktiskt) är första dagen jag kör dubbeljobb. Först på Bjärka från 07.00-12.00, och sedan på Victoriafortet från 12.30-18.00. Så vi får väl se hur det går.
 
När jag kommer hem imorgon är det föresten bara att käka och sätta sig i bilen och fara till Luleå för att hämta farmor med sällskap på flygplatsen. De landar kl. 21.00. Anledningen till att jag ska följa med är att pappa ska hämta dem, men det blir jag som kör. Jag ska öva mig på att köra i stan, och eftersom jag inte gjort det mer än en gång förut så vill jag gärna ha pappa med mig. Det känns bäst så. :) Nej, sova var det ju! Natti natti! ♥
 
Visst har jag en söt kudde? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0