Jippi...

Grattis Frida.. Detta är inte min dag skulle man väl kunna säga. Inte nog med att jag var tvungen att jobba på en lördag, dessutom blev jag träffad av en paintball-kula när jag var domare (det var det som var dagens jobb). Man har ju värsta overallen och handskar och keps och mask och allt även som domare eftersom man måste vara inne på banan, men tror ni inte att det var på de typ 2 centimetrarna på huvudet som inte hade något skydd som jag blev träffad. Vadå maximal otur?! Det gjorde ju inte lite ont heller, men man fick ju bita ihop. Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om jag får värsta bulan.. Tror ni inte att jag då också lyckades glömma min telefon i fortet, och dit är det ju inte det lättaste att ta sig in.
Nu sitter jag här och försöker komma på ett sätt att tag mig igenom dagen utan att jag ska ramla i en sjö eller sätta mig på en nymålad bänk eller något i den stilen. Kanske är lika bra att sitta där jag sitter då..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0