Impulsköp

Jag kunde inte hålla mig.. Jag beställde ett par av skorna från förra inlägget redan idag. :p Men vilket par det är tänker jag inte säga än. Ni får se dem när jag får hem dem! Anledningen till att jag gjorde det idag var att Hanna skrev till mig och sa att Nelly hade 20% rabatt på skor från Jeffrey Campbell bara idag. Snacka om underbar timing! :D
 
Det här måste definitivt vara det dyraste impulsköp jag någonsin gjort. Visst, jag hade ju tänkt att köpa ett par, men inte än. Det tog inte länge innan jag hade bestämt mig och skickat iväg beställningen. Iiiiiiihh, jag längtar tills dem kommer hem till mig! ♥
 
Tråkigt utan bild så ni får en på mig från i lördags. :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Nice!:)
Hoppas dom passar!

2012-07-11 @ 22:22:08
URL: http://vestberg.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0