Happy!

Så himla skönt! Nu har jag jobbat helgen och nu är jag ledig från Bjärka till på onsdag, men jag jobbar måndag och tisdag på fortet, sedan är jag färdig där för i sommar. :) Mitt schema på Bjärka är föresten rätt lugnt i fortsättningen, jag jobbar helg de två kommande helgerna också, men typ bara en dag/vecka under vardagarna. Och tur är väl det, för hade jag knappt kunnat se på OS hade jag förmodligen inte varit speciellt rolig att ha att göra med. Grinigfrida.nu. :p
 
Sveriges OS-låt. 
 
Ikväll har jag bara tagit det så lugnt som möjligt. Sovit, tagit en lång dusch, fixat naglarna, sett på simning och massa annat från OS. Väldigt härlig kväll! :) Nu ska jag sova ut ordentligt. Jag älskar att börja först 12.30! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0