Gräsklippning

Jag fick i uppdrag att klippa gräset här hemma, men jag hann inte klippa länge innan regnet började falla, och sedan dog gräsklipparen dessutom. Inte för att jag blev ledsen direkt.. Det gjorde hemsk ont i handleden att gå med gräsklipparen eftersom det skakar och har sig, och så måste man ju vända och vrida på den hela tiden. Men samtidigt vill jag inte klaga eftersom jag inte vill att pappa ska behöva klippa eftersom jag vet att han har betydligt mer ont än jag, och har haft det mycket längre också. Och jag kan ju ha på mig skenan som stödjer och skyddar.
 
Det är full fart här med annat också. De tvättar bilen och gör en massa annat. Resten av familjen ska nämligen åka till Lycksele på motorveckan imorgon, men de lämnar mig hemma med hundarna eftersom att jag jobbar.. Men det kan nog bli lite skönt faktiskt. ;) Nu säger pappa att han lyckats fixa gräsklipparen, så det är väl bara att gå ut och fortsätta då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0