Veckans...

..sporthändelse: Definitivt Australian Open, årets första Gramd Slam. Finalen, som spelades idag var grymt bra, vilket jag ju skrev om i ett tidigare inlägg. :)

                            Australian Open segraren Novak Djokovic.

..film/tv-serie: NCIS. Nu har TV3 börjat visa en ny säsong av min absoluta favoritserie, och jag sitter bänkad varje vecka! :D

..låt: Dance With Me Tonight med Olly Murs. Den är helt underbar! ♥ (Föresten så slog det mig just att jag kan ju lägga upp låten som blir "Veckans låt" här. Smart va? ;))


..sämsta:
Att man ska behöva vänta så himla länge bara för att få komma in och röntga en handled, som tar mindre än 10 minuter.

..bästa: Att jag faktiskt lyckades plugga flera timmar hemma i veckan. Det kanske inte är speciellt roligt, men mycket nödvändigt. Det är verkligen ingenting som händer speciellt ofta ska jag säga er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0