Veckans...

..sporthändelse: Definitivt att Fredrik Lindström tog sin första seger i skidskyttevärldscupen! :D Synd bara att jag inte kunde se tävlingen... :(

..film/tv-serie: Mamma Mia! Jag älskar musikaler, och den är verkligen en av de bättre enligt mig. :)


..låt: Waka Waka med Shakira. Shakira har gjort så många bra låtar, men den här tycker jag är en av de bästa. :D Och det ska ju självklart vara den spanska versionen! ;)

..sämsta: Alla långa skoldagar, som känns ännu längre (typ evighetslånga) när man vaknar klockan 04.00 för att se tennis. Men jag får ju skylla mig själv faktiskt, för jag skulle ju kunna skippa tennisen för att sova i stället. :p

..bästa: Att jag fick åka slalom för första gången sedan förra vintern! Det var sååå härligt, även om det kanske inte var det allra bästa underlaget. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0