Veckans...

..sporthändelse: Den här helgen har ju varit en rätt bra helg för svensk vinteridrott. Igår tog Ida Ingemarsdotter sin första seger i sprinten i Milano, där Teodor Peterson blev trea. Idag vann Ida Ingemarsdotter igen. Den här gången sprintstafetten tillsammans med Hanna Brodin. Det svenska herrlaget i sprintstafetten (Calle Halvfarsson & Teodor Peterson) slutade på en andra plats. Dessutom blev Helena Ekholm tvåa i jaktstarten i skidskytte, och André Myhrer slutade tvåa i dagens slalom från Wengen.

                                 Hanna Brodin & Ida Ingemarsdotter.

..film/tv-serie: How to lose a guy in 10 days. Älskar den filmen! ♥

..låt: It Will Rain med Bruno Mars. ♥

..sämsta: Att jag blev sjuk igen. Det har fortfarnde inte gått över, och jag bävar för varje gång jag blir hungrig och måste äta något, eftersom det gör så j*vla ont att svälja. :(

..bästa: Att jag äntligen fått börja med körlektionerna! Det är så kul! Dessutom så är en av mina två lektioner i veckan lagd under en del av förmiddagen med svenska, varje vecka i flera veckor framöver. Inte klagar jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0