2011

♥ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 - Jag åkte till London. Jag fick IG på ett prov. Jag åt anka.

♥ Höll du några av dina nyårslöften?
 - Jag hade inga nyårslöften, så det var inte så svårt att hålla "dem". :p

♥ Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 - Nej.

♥ Dog någon som stod dig nära?
 - Nej, lyckligtvis.

♥ Vilka länder besökte du?
 - England.

♥ Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
 - Att resa mer (men det vet jag i och för sig att jag kommer att göra :)).

♥ Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
 - 22 augusti. Den första dagen på fjällturen. Det var inte roligt.

♥ Vad var din största framgång år 2011?
 - Att jag genomförde fjällturen, och faktiskt hade riktigt roligt. Det trodde jag inte att jag skulle ha efter den första dagen...

♥ Största misstaget?
 - Slutade i princip träna för att det var så mycket i skolan. Men det gick ju inte så mycket bättre för det, så det ska det bli ändring på i år!

♥ Har du varit sjuk eller skadat dig?
 - Förkyld någon gång, men inte mer.

♥ Bästa köpet?
 - Min kamera.

♥ Vad spenderade du mest pengar på?
 - Förmodligen min kamera.

♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
 - Ja, mycket! :D

♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2011?
 - Stronger med Kelly Clarkson. Bohemian Rhapsody med Queen. Här Kommer Alla Känslorna På En Och Samma Gång med Per Gessle.

♥ Var du gladare eller ledsnare år 2011 jämfört med tidigare år?
 - Det var nog ungefär lika. :)

♥ Vad önskar du att du gjort mer?
 - Varit utomhus. Tränat.

♥ Vad önskar du att du gjort mindre?
 - Suttit vid datorn.

♥ Hur tillbringade du julen?
 - Hemma med mamma, pappa, Petter, farmor, farfar, mommo, Larsi, Jonathan och Kristin. :)

♥ Blev du kär år 2011?
 - Nej, inte det.

♥ Favoritprogram på TV?
 - NCIS, Grey's Anatomy, Sex And The City. ;)

♥ Bästa boken du läste år 2011?
 - Den man älskar av Emily Giffin.

♥ Största musikaliska upptäckten?
 - Coldplay. Jag trodde inte att de var så bra som de faktiskt är.. :p

♥ Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 - Säkert, men jag kan inte riktigt komma på vad jag önskade mig. :p

♥ Något du önskade dig men inte fick?
 - Det var det säkert också, men som sagt så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag fick.

♥ Vad gjorde du på din födelsedag år 2011?
 - Firade hemma med besök från släkt och vänner. :)

♥ Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 - Inte lika mycket plugg (man kan väl få drömma liksom? ;)) och att resa mer. :)

♥ Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
 - Som vanligt antar jag. Jeans och tjöja, eller klänning/tunika och leggings. :)

♥ Vad fick dig att må bra?
 - Mina vänner och min familj. Att träna, även om jag inte gjorde det sådär jättemycket...

♥ Vilken kändis var du mest sugen på?
 - Petter Northug. ;D

♥ De bästa nya människorna du lärde känna?
 - Hanna och Paula. :)

♥ Och till sist - är du nöjd med året?
 - Jodå, men jag ska väl försöka toppa det under år 2012. ;)

Imorgon hade jag tänkt lägga upp bilder från året. Jag håller på att ladda över de på datorn just nu, och det tjorvar lite, så det tar sin lilla tid...


Kommentarer
Postat av: Thiiii

"får jag sätta på per Gessle nu?!" :D

2012-01-08 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0