Glass i stora lass! ;)

Herregud vilken lång dag! Fast det är klart det känns så om man vaknar klockan 04.00... :p Inatt lyckades jag i alla fall hålla mig vaken och se tennisen, otroligt nog. Visst, jag halvsov ibland, och kände hur ögonen gick i kors mest hela tiden, men jag såg det viktigaste. :)

Jag kom inte hem från skolan för ens vid fem, eftersom vi har psykologi till 15.45, och bussen går 16.20. Så det är inte bara på grund av min tidiga morgon som dagen kändes dryg. Det har minsann också historian, svenskan, fysiken, och så slutligen psykologin hjälpt till med. ;/

Men även dagar som denna så finns det ju positiva saker som väger upp lite grann. Bland annat så hade jag min fjärde körlektion idag. Vi övade på att parkera, vilket faktiskt inte alls var lika svårt som jag först trodde. Det var till och med riktigt kul! :D

Nu ska jag äta min vaniljglass med kakao på som jag inte kunde äta igår eftersom det var slut. Jag tvingade pappa att köpa det idag. Mumsfillibabba! ;D


Åh vad jag blev tvärsugen på att åka till London igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0